مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 اردیبهشت 1401 ساعت 11:222022-05-16دانش

رویکرد دانشگاه آزادمیدان دادن به نسل جوان است


روسای دانشگاه های آزاد اکثر استان های کشور متولیدن 56 الی64 هستند؛ که این رویکرد دانشگاه آزاد، اعتماد به جوانان و میدان دادن به نسل جوان است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار تشکل های دانشگاهی خبرگزاری فارس، محمدمهدی طهرانچی رییس دانشگاه آزاد اسلامی در مراسم افتتاحیه نشست دبیران اتحادیه مجمع اسلامی دانشجویان با اشاره به فعالیت تشکل های دانشجویی اظهار داشت: کار تشکلی یک کار ارزشی است از این جهت که انسان در آن ساخته می شود.

وی افزود: ما نسلی هستیم که در زمان انقلاب 14 سالمان بود و زود مسئولیت پذیر شدیم و یکی از جاهایی که ما را سریع ارتقا داد، مسئولیت اتحادیه انجمن اسلامی دانش آموزی بود و وقتی وارد دانشگاه شدم شورای مرکزی انجمن اسلامی دانشکده و حتی شورای مرکزی انجمن اسلامی دانشگاه را عهده دار شدم.

طهرانچی در تشریح ویژگی های تشکل ها گفت: تشکل، یک دولتِ ساخته و سازمان ساخته نیست، یعنی خودش رو پای خودش می ایستد و حرکت می کند اما تشکل فضای تشکل سازی ندارد.

وی ادامه داد: یکی دیگر از ویژگی های تشکل این است که چه پول باشد چه نباشد ایجاد و حرکت می کند؛ ببینید فضای مجازی چه میزان تشکل را ایجاد کرده و چه اجتماعاتی چه بر نظام و چه در نظامی در فضای مجازی تشکیل شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رویکرد دانشگاه آزادمیدان دادن به نسل جوان است

رویکرد دانشگاه آزادمیدان دادن به نسل جوان است