مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 اردیبهشت 1401 ساعت 10:472022-05-16سياسي

طراحی 40 پروژه فضای سبز شهری در قم


مدیرعامل سازمان پارک ها و فضای سبز شهرداری قم از طراحی کاشت 40 پروژه فضای سبز شهری در سال 1400 توسط کارشناسان این سازمان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس به نقل از واحد خبر سازمان پارک ها و فضای سبز شهرداری قم، پیام جوادیان از طراحی کاشت بیش از 40 پروژه  فضای سبز شهری در سال 1400 خبر داد و اظهار کرد: توسعه فضای سبز یکی از ضرورت های شهر قم بوده و در یکی از ضرورت های توسعه، طراحی کاشت است که طی سال های گذشته شکل نظام مندی به خود گرفته است.

وی با تأکید بر اینکه پس از اجرای عملیات عمرانی، درخواست طراحی کاشت به سازمان ارسال شده و پس از بازدید از عرصه طرح های اولیه کاشت تهیه می شود گفت: برای هر طراحی کاشت عرصه، چند طرح آماده می شود و در نهایت پس از طی مراحل کارشناسی، نواقص رفع شده و با بررسی پیشنهاد فضای سبز منطقه، دو تا سه گزینه برای فاز دو نهایی شده و به کارگروه طراحی و توسعه سازمان برای تأیید ارسال می شود.

مدیرعامل سازمان پارک ها و فضای سبز شهرداری قم ابراز کرد: جلسات کارگروه با حضور کارشناسان فضای سبز برگزارشده و طرح ها مورد نقد و بررسی قرار گرفته و طرح برگزیده انتخاب شده و در صورت نیاز اصلاحات صورت گرفته و به منطقه ابلاغ می شود.

وی خاطرنشان کرد: بیش از 40 طرح کاشت تهیه شده در سال 1400 مساحتی بالغ بر 350 هزار مترمربع را شامل می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طراحی 40 پروژه فضای سبز شهری در قم

طراحی 40 پروژه فضای سبز شهری در قم