مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 اردیبهشت 1401 ساعت 10:072022-05-16سياسي

وظیفه اصلی روابط عمومی ها گفتمان سازی جهت تبیین دانشگاه اسلامی است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، فریده حق بین سرپرست دانشگاه الزهرا(س) در آیین بزرگداشت روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی بیان کرد: - سرپرست دانشگاه الزهرا(س) وظیفه اصلی روابط عمومی ها را گفتمان سازی جهت تبیین دانشگاه اسلامی دانست.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، فریده حق بین سرپرست دانشگاه الزهرا(س) در آیین بزرگداشت روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی بیان کرد: با توجه به صحبت اخیر مقام معظم رهبری درباره جهاد تبیین به نظر من روابط عمومی ها نقش مجاهدین این عرصه را باید ایفا کنند.

وی به دستاورد های حوزه مختلف و پیشرفت های علمی ایران اشاره کرد و ادامه داد: هرچه درباره این دستاورد ها گفته شود کم است و باید بیشتر به آن ها پرداخت.

حق بین عنوان کرد: روابط عمومی ها بادی به گفتمان سازی بیشتر توجه کنند و بپردازند گفتمانی که این روز ها در حوزه انقلاب اسلامی می گذرد باید گفتمان تبیین دانشگاه اسلامی باشد.

سرپرست دانشگاه الزهرا بیان کرد: اسلامی شدن دانشگاه ها فقط بحث حجاب و عفاف نیست بلکه تربیت دانشمندان جوان، متخصص و متخلق را نیز شامل می شود.

این گفتمان باید از سوی روابط عمومی ها تبیین شود به گونه ای که وقتی اسم دانشگاه اسلامی می آید یک پیش نمونه ای از انقلاب اسلامی مقابل چشم باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وظیفه اصلی روابط عمومی ها گفتمان سازی جهت تبیین دانشگاه اسلامی است

وظیفه اصلی روابط عمومی ها گفتمان سازی جهت تبیین دانشگاه اسلامی است