مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 اردیبهشت 1401 ساعت 08:522022-05-16فرهنگي

«مامان خورشید» به فستیوال جهانی چفالو ایتالیا راه یافت


فستیوال جهانی چفالو ایتالیا با هدف ارتقا و اشاعه دانش سینما و ادای احترام به شخصیت های سینما از تاریخ یکم آگوست تا سی ام سپتامبر در شهر پالرمو ایتالیا برگزار خواهد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار سینمایی خبرگزاری فارس، فیلم سینمایی مامان خورشید به نویسندگی و کارگردانی احمد یوسفی برای حضور در بخش رقابتی فستیوال جهانی فیلم چفالو ایتالیا پذیرفته شد.

جشنواره جهانی چفالو ایتالیا با هدف ارتقا و اشاعه دانش سینما و ادای احترام به شخصیت های سینما از تاریخ یکم آگوست تا سی ام سپتامبر در شهر پالرمو ایتالیا برگزار خواهد شد.

فیلم مامان خورشید به نویسندگی و کارگردانی احمد یوسفی قصه زندگی پیرزنی است که بدلیل شرایط کرونا تنهاتر شده و حالا باید برای این روزهای سخت چاره ای بیاندیشد.

این فیلم پیش از این در جشنواره نوبل اینترنشنال هند پذیرفته شده بود و حالا قرار است تا در جشنواره چفالو ایتالیا نیز به رقابت بپردازد.

عوامل سازنده این فیلم عبارتند از : نویسنده و کارگردان: احمدیوسفی، دستیارکارگردان و برنامه ریز: فرید بهکارنیا، بازیگردان: حمیدرضا سامخانیانی، مدیرفیلمبرداری: علیرضا بابایی، صدابردار: بهنیا زاده نور، ساخت موسیقی: مجید کوچکی، صداگذار: سینا درویشی، تدوین و اصلاح رنگ و نور: محمود سامخانیانی، طراحی پوستر: مهران گل علی پور.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«مامان خورشید» به فستیوال جهانی چفالو ایتالیا راه یافت

«مامان خورشید» به فستیوال جهانی چفالو ایتالیا راه یافت