مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 اردیبهشت 1401 ساعت 22:372022-05-15سياسي

تقویت روابط عمومی ادارات در دولت سیزدهم با جدیت دنبال می شود


معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان گفت: در دوره جدید تلاش خواهیم کرد با همفکری و درک مشترک از مسائل دوره ای از شکوفایی رسانه ای و اطلاع رسانی را در استان شاهد باشیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازبر جهاد تبیین تأکید دارند و این نشان می دهد که ما نتوانسته ایم مسائل، واقعیت ها و دستاوردهای انقلاب را به روش درست و مناسب برای مردم تشریح کنیم.

رمضانی تولید فکر و اندیشه را جزو رسالت روابط عمومی ادارات و سازمان ها دانست و اظهار کرد: در دوره جدید تلاش خواهیم کرد که جلسات و مجمع روابط عمومی ها به صورت منظم برگزار شود و با همفکری و درک مشترک از مسائل دوره ای از شکوفایی رسانه ای و اطلاع رسانی را در استان شاهد باشیم.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان، هم صدایی و پرهیز از گفتارهای متناقض را رمز جلب اعتماد مردم عنوان کرد و گفت: روابط عمومی ها پل ارتباطی میان حاکمیت و مردم هستند و باید مشکلات سطح جامعه را به دستگاه های مربوطه منتقل کنند.

رمضانی اضافه کرد: روابط عمومی ها باید در حلقه تصمیم سازی ها در دستگاه های اجرایی حضور داشته باشند تا بتوانند مواضع و سیاست ها را به درستی برای مردم تبیین کنند.

وی با تأکید بر لزوم جایگاه روابط عمومی ها در ادارات و سازمان های دولتی، گفت: انتظار داریم شورای روابط عمومی های استان کردستان بتوانند فعال


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تقویت روابط عمومی ادارات در دولت سیزدهم با جدیت دنبال می شود

تقویت روابط عمومی ادارات در دولت سیزدهم با جدیت دنبال می شود