مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 اردیبهشت 1401 ساعت 22:272022-05-15سياسي

جهاد دانشگاهی مجری مطالعات ایجاد قطب دام پروری ایران شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سمنان، عباس گلرو، نماینده مردم سمنان، مهدی شهر و سرخه در مجلس شورای اسلامی در جلسه ای که به منظور بررسی راهکارهای اجرای قطب دام پروری مهدی شهر به عنوان مصوبه سفر رییس جمهور برگزار شد، اظهار کرد: مقرر شده است تا ستادی برای انجام کلیه امور مربوط به مطالعه و اجرای این طرح ساماندهی شود و جهاد دانشگاهی با تفاهم نامه امضاشده با جهاد کشاورزی، مطالعات مربوط به این پروژه را انجام دهد.

وی افزود: علاوه بر فعالیت ها و خدمات پژوهشی و مطالعاتی توسط جهاد دانشگاهی استان در این پروژه ملی، لازم است از خدمات فناورانه جهاد دانشگاهی با بهره گیری از ظرفیت پژوهشگاه های رویان و ابن سینا در حوزه به نژاد دامی، اصلاح نژاد دام سبک و.

استفاده شود.

نماینده مردم سمنان، مهدی شهر و سرخه در مجلس ضمن تقدیر از تلاش های جهاد دانشگاهی سمنان برای اجرای طرح ایجاد قطب دام پروری کشور در مهدی شهر گفت: امیدواریم امسال با کمک جهاد دانشگاهی سمنان بتوانیم بسیاری از طرح ها و پروژه های روی زمین مانده را به سرانجام برسانیم و از حضور جهاد دانشگاهی به عنوان مشاور علمی طرح ایجاد قطب دام پروری بهره خواهیم برد.

گلرو با بیان اینکه طرح ایجاد قطب دام پروری کشور در مهدی شهر از طرح ها و پروژه های ملی است، افزود: لازم است همه دستگاه ها و سازمان ها و ارگ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جهاد دانشگاهی مجری مطالعات ایجاد قطب دام پروری ایران شد

جهاد دانشگاهی مجری مطالعات ایجاد قطب دام پروری ایران شد