مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 اردیبهشت 1401 ساعت 21:372022-05-15پزشكي

امحای 400 کیلوگرم انواع فرآورده گوشتی فاسد در کرمانشاه


مدیر نظارت بر مواد غذایی، آشامیدنی، آرایشی و بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه از امحای 400 کیلوگرم انواع فرآورده گوشتی فاسد در کرمانشاه خبر داد.

- اظهار کرد: اکیپ بازرسان و کارشناسان مدیریت نظارت بر مواد غذایی، آشامیدنی، آرایشی و بهداشتی کرمانشاه طی بازرسی از یک واحد تولیدی فرآورده های گوشتی موفق به کشف و ضبط 300 کیلوگرم انواع سوسیس نامرغوب و دارای بافت غیرمجاز و همچنین 100 کیلوگرم همبرگر گوشتی فاسد شدند.

وی افزود: بازرسان و کارشناسان مدیریت نظارت بر مواد غذایی بلافاصله نسبت به معدوم سازی آنها اقدام و پرونده واحد برای رسیدگی به مراجع قانونی ارجاع شد.

مدیر نظارت بر مواد غذایی، آشامیدنی، آرایشی و بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه تصریح کرد: از همه شهروندان محترم تقاضا داریم با توجه به شروع فصل گرما از خرید و نگهداری انواع فرآورده های گوشتی از قبیل سوسیس، کالباس، همبرگر و کباب لقمه خارج از محیط یخچال خودداری کنند.

مستوفی بیان کرد: از مصرف انواع فرآورده های گوشتی که پوشش آنها چروک خورده و رنگ آنها از صورتی به تیرگی متمایل بوده و از خرید و مصرف انواع برگر و کباب لقمه که از حالت منجمد خارج شده خودداری کنند.

وی تاکید کرد: مردم قبل از خرید انواع فرآورده های گوشتی ابتدا به شرایط نگهداری، تاریخ تولید و انقضا پروانه های به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امحای 400 کیلوگرم انواع فرآورده گوشتی فاسد در کرمانشاه

امحای 400 کیلوگرم انواع فرآورده گوشتی فاسد در کرمانشاه