مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 اردیبهشت 1401 ساعت 20:072022-05-15اقتصادي

آغاز پروژه 4 خطه شدن محور جویبار به کوهی خیل


فرماندار جویبار با اشاره به پروژه آسفالت و تعریض (4 خطه کردن) محور جویبار به کوهی خیل،گفت: بهسازی این پروژه از آرزوهای چندین ساله مردم جویبار بوده و یکی از نقاط حادثه خیز شهرستان است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از جویبار، کمال رستمعلی عصر امروز در بازدید از پروژه  تعریض چهارخطه کردن محور جویبار به کوهی خیل  اعتبار این پروژه را 12 میلیارد تومان اعلام و اظهار کرد: این پروژه در دو مرحله توسط دو پیمانکار اجرایی می شود که در هر مرحله  6 میلیارد تومان در نظر گرفته شده است.

وی گفت: پیمانکار نخست این پروژه کار خود را آغاز کرده است و بلافاصله بعد از اتمام کار توسط پیمانکار نخست، پیمانکار دوم کارش را شروع می کند تا این پروژه به اتمام برسد.

  فرماندار جویبار طول مسیر پروژه را  بیش از 3 کیلومتر اعلام کرد و گفت: عرض این پروژه در برخی نقاط 7 و در برخی نقاط به 19 متر نیز می رسد.

 وی با اشاره به اهمیت این پروژه با توجه به اینکه محل تردد بسیاری از شهروندان و مسافران به سمت دریا است، اظهار کرد: پیمانکاران با دقت و کیفیت ویژه ای این پروژه را به اتمام برسانند.

  * بهره برداری تعریض محور جویبار به کوهی خیل تا پایان خرداد ماه  معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای مازندران با اشاره به آغاز طرح بهسازی و تعریض (4 خطه کردن) محور جویبار به کوهی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز پروژه 4 خطه شدن محور جویبار به کوهی خیل

آغاز پروژه 4 خطه شدن محور جویبار به کوهی خیل