مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 اردیبهشت 1401 ساعت 18:022022-05-15اقتصادي

رصد بازار در مازندران تشدید شد


رییس سازمان صمت مازندران با اشاره به اینکه چهار گروه کالایی مشمول آزادسازی قیمت ها شدند، گفت: بازرسی ها و رصد بازار برای پیشگیری از تخلف شدت یافته است.

- با اشاره به افزایش نرخ در راستای آزادسازی قیمت ها افزود: در حال حاضر چهار گروه کالایی از جمله مرغ و تخم مرغ، روغن و لبنیات مشمول این طرح شدند.

وی با بیان اینکه 50 گروه کالایی در کشور وجود دارد، اظهار داشت: هرگونه افزایش قیمت غیر از چهار گروه کالایی ذکر شده تخلف محسوب با آن برخورد می شود و جریمه ها نیز چندین برابر شده است.

وی با عنوان اینکه چندبرابرشدن جریمه منجر به پیشگیری از تخلف می شود، گفت: در حال حاضر تعداد بازرسی ها در راستای انجام مانور دو برابر شده است و تمام نیروها از رؤسای ادارات تا بازرسان در این طرح شرکت می کنند و مشغول رصد بازار هستند.

فانی تصریح کرد: در راستای طرح آزادسازی قیمت ها، قرار نیست مردم کالایی را گران خریداری کنند بلکه یارانه را به جای پرداخت به واردکننده به مصرف کننده و مردم داده می شود.

رییس سازمان صمت مازندران ادامه داد: مرجع قانونی اعلام قیمت ها سازمان حمایت از تولیدکننده و مصرف کننده است و به چهار گروه کالایی مشمول آزادسازی قیمت ها در گذشته یارانه پرداخت می شد که اکنون یارانه آن به مردم پرداخت می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رصد بازار در مازندران تشدید شد

رصد بازار در مازندران تشدید شد