مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 اردیبهشت 1401 ساعت 17:522022-05-15اقتصادي

کشف و پلمب انبار روغن احتکار شده به ارزش 9 میلیارد ریال در قم


مدیر کل تعزیرات حکومتی استان قم از کشف و پلمب انبار روغن احتکار شده به ارزش 9 میلیارد ریال در قم داد.

- ، مهدی ریاضی عصر یکشنبه در گفتگو با خبرنگاران با بیان اینکه طی گزارش های واصله در زمینه احتکار روغن جامد در یک واحد صنفی سوهان پزی، این موضوع مورد پیگیری قرار گرفت، اظهار داشت: تیم مشترک تعزیرات حکومتی استان قم به همراه بازرسان دستگاه های متولی امر نظارت بر بازار در قم به محل این واحد صنفی اعزام شدند.

ریاضی افزود: پس از بازرسی های صورت گرفته از این واحد صنفی، تعداد 1156 عدد حلب روغن جامد 5 کیلوگرمی و 465 عدد حلب روغن جامد 16 کیلوگرمی به ارزش تقریبی 9 میلیارد و 157 میلیون و 360 هزار ریال کشف شد.

مدیر کل تعزیرات حکومتی استان قم ادامه داد: محل این واحد صنفی پلمب و پرونده ای نیز تشکیل و برای رسیدگی به شعب اداره کل تعزیرات حکومتی استان قم ارجاع شد.

وی همچنین ابراز داشت: روز گذشته نیز در پی گزارشات واصله مبنی بر احتکار کالا و قاچاق کالا، گشت مشترک تعزیرات حکومتی قم با همراهی پلیس امنیت اقتصادی و اماکن نیروی انتظامی، بازرسان اتاق اصناف، سازمان جهاد کشاورزی و سازمان صمت به آدرس های اعلامی مراجعه کردند که پس از بازدید و بررسی، مقادیر قابل توجهی مواد غذایی به علت عدم اعلام موجودی کالاها در سامانه جامع انبارها کشف و محل احتکار با توجه به ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف و پلمب انبار روغن احتکار شده به ارزش 9 میلیارد ریال در قم

کشف و پلمب انبار روغن احتکار شده به ارزش 9 میلیارد ریال در قم