مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 اردیبهشت 1401 ساعت 13:222022-05-15سياسي

مردم استان سمنان در خرید و مصرف کالا مراعات کنند


نماینده ولی فقیه در استان سمنان بابیان اینکه انبار کردن کالا در شرایط اقتصادی نامساعد به نفع هیچ کسی نیست، گفت: مردم استان در خرید و مصرف کالا مراعات کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام مرتضی مطیعی صبح یکشنبه در دیدار با اعضای ستاد تنظیم بازار و استاندار سمنان به میزبانی دفتر خود ضمن بیان اینکه مردم استان سمنان در خرید و مصرف کالا مراعات کنند، ابراز داشت: از مردم استان انتظار می رود تا از خرید و نگهداری اجناس بیش ازحد مصرف معمول خودداری کنند تا توازن به بازار برگردد.

وی افزود: می بایست به صورت جدی با افرادی که قصد سیاه نمایی و القا تفکر ناکارآمدی و عدم توانمندی دولت در تأمین مایحتاج عمومی مردم رادارند برخورد قاطعانه و جدی صورت گیرد.

دشمن به دنبال فرصت نماینده ولی فقیه در استان سمنان بابیان اینکه رییس جمهور از آغاز اجرای این طرح شخصاً در وسط میدان داشت، ابراز داشت: درواقع این طرح زیرساخت رفع موانع و تحقق اقتصاد مقاومتی در آینده خواهد بود.

مطیعی ضمن بیان اینکه با همکاری بین مسئولان و مردم می توان شاهد تأمین اجناس و کالاهای اساسی و برقراری توازن میان عرضه و تقاضا در استان باشیم، تصریح کرد: امروز باید همگان توجه داشته باشند که خواسته یا ناخواسته به بلندگو دشمن تبدیل نشوند لذا باید کوشید تا آرامش را به جامعه تزریق ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مردم استان سمنان در خرید و مصرف کالا مراعات کنند

مردم استان سمنان در خرید و مصرف کالا مراعات کنند