مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 اردیبهشت 1401 ساعت 13:072022-05-15سياسي

طرح اصلاح نظام یارانه ها مدخل ورود به عدالت اجتماعی است


معاون سیاسی و امنیتی استانداری همدان با بیان اینکه دشمن بدون محابا با قدرت رسانه ای به میدان آمده تا نگذارد کشور به پیشرفت برسد گفت: طرح اصلاح نظام یارانه ها مدخل ورود به عدالت اجتماعی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از نهاوند حسن رضانیا ظهر امروز در مراسم معارفه فرماندار نهاوند اظهار کرد: همانگونه که رهبری فرمودند دولت برنامه های اقتصادی مهمی در پیش دارد که باید از آن حمایت شود ، بر این اساس باید نسبت به چرایی اجرای طرح اصلاح نظام اقتصادی در بین مردم روشنگری شود.

وی گفت: طرح اصلاح نظام یارانه ها مدخل ورود به عدالت اجتماعی است بنابراین بر همه تکلیف است که از آن برای بهبود وضعیت خود حمایت کنند.

   معاون سیاسی ـ امنیتی استانداری همدان با بیان اینکه دشمن بدون محابا با قدرت رسانه ای به میدان آمده تا نگذارد کشور به پیشرفت برسد گفت: دشمن به بهانه های مختلف به دنبال تضعیف نظام اسلامی است و با وارونه نشان دادن هدف مردمی سازی یارانه ها به دنبال تحقق اهداف خود است.

وی با بیان اینکه آینده بسیار درخشانی در انتظار کشور است اضافه کرد: با ایجاد فضای جدید و اصلاح نظام اقتصادی، آینده درخشانی برای کشور رقم می خورد که دشمن به این مسئله به خوبی واقف بوده و برای جلوگیری از پویایی کشور دنبال کارشکنی به بهانه های مختلف است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح اصلاح نظام یارانه ها مدخل ورود به عدالت اجتماعی است

طرح اصلاح نظام یارانه ها مدخل ورود به عدالت اجتماعی است