مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 اردیبهشت 1401 ساعت 11:122022-05-15اجتماعي

هشدار نسبت به ایجاد کانون گرد و غبار در لرستان با استمرار خشکسالی / ثبت 20 روز آلوده


مدیرکل حفاظت از محیط زیست لرستان گفت: با استمرار خشکسالی ها، بی توجهی به مباحث زیست محیطی، عدم تحقق حقابه های زیست محیطی احتمال ایجاد کانون گرد و غبار در لرستان وجود دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، علی سالاروند در سخنانی با اشاره به ثبت 20 روز آلاینده در سال جاری در استان لرستان و اهمیت هوای سالم جهت ادامه حیات جانداران گفت: همه انسان ها و اغلب زیستمندان بدون آب و غذا تا ساعت ها و حتی روزها زندگی کنند اما بدون هوا شاید امکان زنده ماندن بیش از چند دقیقه هم وجود نداشته باشد.

وی اظهار داشت: موضوع آلودگی هوا در کلان شهرهای کشور علاوه بر گرد و غبار به پارامترهایی مانند گازهای آلاینده و ذرات معلق بر می گردد اما در استان هایی مثل لرستان غالباٌ آلودگی هوا ناشی از پدیده گرد و غبار است.

مدیرکل حفاظت از محیط زیست لرستان بیان اینکه در حال حاضر هیچ کانون گرد و غباری در استان لرستان وجود ندارد بیان داشت: در صورت بی توجهی به مباحث زیست محیطی، ادامه روند خشکسالی ها و عدم تحقق حقابه های زیست محیطی ممکن است در آینده شاهد ایجاد کانون گرد و غبار در استان لرستان باشیم.

سالاروند گفت: استان لرستان از جمله استان های متأثر از پدیده گرد و غبار است که اولین ایستگاههای سنجش آلودگی هوای آن حدود 17 سال پیش برای رصد آلودگی هوا و پدیده گرد و غبار نصب شده اس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هشدار نسبت به ایجاد کانون گرد و غبار در لرستان با استمرار خشکسالی / ثبت 20 روز آلوده

هشدار نسبت به ایجاد کانون گرد و غبار در لرستان با استمرار خشکسالی / ثبت 20 روز آلوده