مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 اردیبهشت 1401 ساعت 10:272022-05-15اقتصادي

کمبودی در تأمین کالای اساسی در ساوه نداریم


کمبود نامحسوسی در بحث روغن در برخی فروشگاه ها رؤیت شد اما در سایر کالاها هیچ گونه کمبود کالایی وجود نداشت لذا با توجه به متناسب شدن خرید مردم و مصرف بهینه، - مهدی الیاسی صبح امروز در حاشیه بازدید از فروشگاه ها و نانواهایی های سطح شهر ساوه در گفت وگو با خبرنگار فارس اظهار کرد: در بازرسی صورت گرفته امروز از وضعیت آردرسانی، پخت و نظم و کیفیت نانوایان و تعدادی از فروشگاه های عرضه مواد غذایی و زنجیره ای در مناطق شهر بازدید به عمل آمد.

وی با بیان اینکه 15 گروه از مجموعه بازرسی اداره صمت، جهاد کشاورزی، اتاق و بسیج اصناف بر کلیه امورات بازار در شهرستان نظارت دارند افزود: از ابتدای فروردین ماه سال جاری بالغ بر 101 پرونده نانوایان متخلف به تعزیرات حکومتی ارجاع شده که منجر به صدور 265 میلیون تومان جریمه شده است.

سرپرست فرمانداری ساوه تصریح کرد: در بازدید صورت گرفته ضمن بررسی موجودی و وضعیت توزیع کالا در فروشگاه ها، با شهروندان در خصوص مزایای طرح مردمی سازی و توزیع عادلانه یارانه ها نیز صحبت شد و سؤالات مردم در این خصوص پاسخ داده شد.

الیاسی خاطرنشان کرد: کمبود نامحسوسی در بحث روغن در برخی فروشگاه ها رؤیت شد اما در سایر کالاها هیچ گونه کمبود کالایی وجود نداشت لذا با توجه به متناسب شدن خرید مردم و مصرف بهینه، شهرستان دچار چالشی در زمینه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کمبودی در تأمین کالای اساسی در ساوه نداریم

کمبودی در تأمین کالای اساسی در ساوه نداریم