مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 اردیبهشت 1401 ساعت 09:172022-05-15سياسي

بصیرت افزایی راه مقابله با شبیخون فرهنگی/جهاد تبیین یک ضرورت است


نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی بصیرت افزایی را راه مقابله با شبیخون فرهنگی دشمن دانست و گفت: جهاد تبیین در شرایط فعلی یک ضرورت است.

- ، آیت الله سید علیرضا عبادی صبح یکشنبه در دیدار با مسئول دفتر و جمعی از کارکنان دفاتر نماینده ولی فقیه در سپاه انصارالرضا (ع) خراسان جنوبی اظهار کرد: دشمن به دنبال این است که در جبهه رو به روی خود ابهام ایجاد کرده و وقت و فرصت آنان را بگیرد.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با بیان اینکه اگر بخواهیم از ناحیه دشمن شبیخون نخوریم راه حل آن افزایش بصیرت در جامعه است، بیان کرد: بی بصیرتی در هر امری بی شک موجب آسیب دیدن از ناحیه دشمن می شود.

عبادی با اینکه ما تجربیاتی چون فتنه سال 88 را داریم که در ادامه بصیرت روز 9 دی را به همراه داشت، گفت: دشمن در 43 سال گذشته از هیچ توطئه ای فروگذار نکرده ولی لطف خداوند همراه با ملت ایران بوده و توطئه ها با شکست روبرو شده است.

وی با تأکید بر اینکه دشمن در یک جامعه انقلابی تفکر لیبرالی و پول پرستی را رواج می دهد، اظهار کرد: وقتی تفکر لیبرالی و مادی گرایی رواج پیدا می کند جامعه برای پیشگیری از دزدی و غیره نیاز به نگهبان پیدا می کند و در نهایت عده ای به واسطه پول بادآورده و رانت و برخی به واسطه فقر دین و انقلاب را فراموش می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بصیرت افزایی راه مقابله با شبیخون فرهنگی/جهاد تبیین یک ضرورت است

بصیرت افزایی راه مقابله با شبیخون فرهنگی/جهاد تبیین یک ضرورت است