مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 اردیبهشت 1401 ساعت 08:372022-05-15اقتصادي

کشف بیش از 287 تن شکر عرضه خارج از شبکه در اردبیل


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل، رامین صادقی صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: بیش از 287 تن شکر عرضه خارج از شبکه در اردبیل کشف شد که ارزش ریالی آن 51 میلیارد و 722 میلیون و 460 هزار ریال برآورد شده است.

وی افزود: به دنبال گزارش دریافت شده از سامانه ارتباطی 124 سازمان صمت استان، با همکاری سربازان گمنام امام زمان(عج) و بازرسان سازمان صمت در راستای کنترل بازار و برخورد با اخلالگران اقتصادی، بلافاصله طی هماهنگی ها، از مکان مورد نظر بازرسی به عمل آمد.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل بیان کرد: پس از  بررسی های لازم با توجه به مغایرت آماری و عدم ثبت کالا در سامانه جامع تجارت، تخلف عرضه خارج از شبکه برای کارشناسان بازرسی این سازمان محرز شد و پرونده پس از تکمیل، جهت صدور رأی به تعزیرات حکومتی استان اردبیل ارسال گردید.

برخورد جدی با اخلال گران در بازار و محتکران کالاهای اساسی صادقی بیان کرد: برخورد با اخلال گران در بازار و محتکران کالاهای اساسی و موردنیاز مردم در دستور کار جدی سازمان صمت استان اردبیل قرار گرفته است و مجموعه سازمان هر روز در 2 شیفت کاری و حتی روزهای تعطیل بر بازار نظارت کامل دارند.

وی گفت: شهروندان می توانند گزارش های خود را در زمینه احتکار به سامانه ارتباطی 124 اداره مشارکت های مردمی سازمان صمت و یا شما


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف بیش از 287 تن شکر عرضه خارج از شبکه در اردبیل

کشف بیش از 287 تن شکر عرضه خارج از شبکه در اردبیل