مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 24 اردیبهشت 1401 ساعت 20:172022-05-14سياسي

بازنگری سیاست های کلی معدن در مجمع تشخیص مصلحت نظام


مجمع تشخیص مصلحت نظام بازنگری سیاست های کلی معدن را آغاز کرده که قرار است در صحن مجمع، مطرح و پس از تصویب توسط مقام معظم رهبری ابلاغ شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری فارس، اولین جلسه بازنگری سیاست های کلی معدن، امروز شنبه 24 اردیبهشت ماه1401 در کمیسیون زیربنایی و تولیدی مجمع تشخیص مصلحت نظام، به ریاست حجت الاسلام غلامرضا مصباحی مقدم، برگزار شد.

در این جلسه که با حضور مصطفی میرسلیم، محمدرضا باهنر و  مجید انصاری از اعضای کمیسیون زیربنایی و تولیدی و سعیدی کیا دبیر کمیسیون و روسای کمیته ها و کارگروه های مرتبط و نمایندگانی از دفتر امور اکتشافی وزارت صمت و بخش خصوصی برگزار شد، اعضا به بررسی سیاست های کلی معدن ابلاغی 1379 پرداختند و گزارشی با عنوان بررسی وضعیت فعلی بخش معدن و صنایع معدنی و ضرورت انجام پایش سیاست های کلی بخش معدن توسط امیر عظیمی، دبیر کمیته صنعت، معدن و ارتباطات ارائه شد.

در این گزارش، بخش های مربوط به آخرین وضعیت موجود در معادن و صنایع فولادی و مقایسه با هدفگذاری افق 1404 و صادرات مواد معدنی و صنایع معدنی و همچنین چالش های عمده و تنگناهای موجود، مورد توجه حاضرین قرار گرفت و اعضای کمیسیون، پیرامون آن نقظه نظرات خود را مطرح کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازنگری سیاست های کلی معدن در مجمع تشخیص مصلحت نظام

بازنگری سیاست های کلی معدن در مجمع تشخیص مصلحت نظام