مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 24 اردیبهشت 1401 ساعت 18:222022-05-14اقتصادي

کشف یک انبار احتکار روغن مایع خوراکی در شیراز


تعداد 1494 بطری روغن مایع خوراکی از یک انبار در شیراز کشف شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، معاون بازرسی و حمایت از مصرف کنندگان سازمان صنعت، معدن و تجارت استان فارس با تاکید بر اهمیت نظارت بر حقوق عامه و توزیع متناسب کالاهای اساسی افزود: بر اساس بازرسی های صورت گرفته در خصوص نگهداری روغن در یکی از محله های شهر شیراز طی مراجعه بازرسان سازمان صمت فارس به محل مورد نظر مقدار 1494 بطری روغن مایع خوراکی کشف شد.

مهدی حسنی افزود: در بررسی های به عمل آمده مالک واحد، انبار خود را در سامانه جامع تجارت ثبت ننموده بود لذا تخلف احتکار برای وی محرز شد و با تشکیل برگ گزارش بازرسی به ارزش بیش از 530 میلیون ریال جهت سیر مراحل قانونی به اداره کل تعزیرات حکومتی معرفی شد.

وی با بیان اینکه تیم نظارت و بازرسی در استان تمام توان خود را در راستای رصد، پایش بازار، تأمین اقلام اساسی، مبارزه با احتکار و جلوگیری از هر گونه سوء استفاده های احتمالی و نیز کنترل بازار به کار گرفته است، اظهار کرد: مقابله با محتکران، گران فروشان و افرادی که سعی دارند با اقدامات غیرقانونی و اخلال در بازار، منافع نامشروع کسب کنند، ادامه دارد.

حسنی از مردم خواست در صورت مشاهده هر گونه تخلف موارد را از طریق سامانه خبری 124 سازمان صمت اطلاع دهند تا بازرسان در اسرع وقت آن را بررس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف یک انبار احتکار روغن مایع خوراکی در شیراز

کشف یک انبار احتکار روغن مایع خوراکی در شیراز