مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 24 اردیبهشت 1401 ساعت 14:572022-05-14اجتماعي

لزوم اتخاذ تدابیر لازم برای ساخت مدرسه در پروژه مسکن ملی در اراک


مدیرکل آموزش و پرورش استان مرکزی با اشاره به ایجاد 8100 واحد مسکونی مسکن ملی در اراک بر لزوم اتخاذ تدابیر لازم جهت احداث مدرسه در این منطقه تاکید کرد و گفت: - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ساوه، احمدرضا نوازنی ظهر امروز در پانزدهمین جشنواره خیرین مدرسه ساز ساوه با بیان اینکه هرکس در هر جایگاهی به مردم خدمت کند مشمول لطف و رحمت الهی است،گفت: پروژه های خیرساز در حوزه آموزش و پرورش کمک قابل توجهی در رفع کمبود زیرساخت ها خصوصا در شهرستان ساوه بوده است.

وی با بیان اینکه دانش آموزان آینده سازان این کشور هستند، افزود: در طرح های خیرساز ثوابی طولانی و مادام العمر به خیران نیک اندیش خواهد رسید چراکه تا چند نسل ثمرات استفاده کنندگان از این مدارس در جامعه قابل لمس بوده و باقیات صالحات محسوب می شود.

مدیرکل آموزش و پرورش استان با دعوت از کسانی که توان کمک به ایجاد طرح های خیرساز دارند، گفت: سرمایه گذاری امروز ما در حوزه آموزش و پرورش در واقع سرمایه گذاری برای آینده کشور است و چنانچه آموزش و پرورش ما خلاق و پویا شود آنچاه جامعه ای آرمانی و فعال خواهیم داشت.

نوازنی ضعف آموزش و پرورش در حوزه های مختلف را باعث تضعیف بدنه جامعه دانست و خاطرنشان کرد: نباید در حوزه آموزش و پرورش غفلت کرد، دستگاه ها موظف هستند تمام ظرفیت خود را پای کار بیاورند تا ش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم اتخاذ تدابیر لازم برای ساخت مدرسه در پروژه مسکن ملی در اراک

لزوم اتخاذ تدابیر لازم برای ساخت مدرسه در پروژه مسکن ملی در اراک