مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 24 اردیبهشت 1401 ساعت 13:522022-05-14اقتصادي

سخت افزار جدیدی به نام کالابرگ ایجاد نمی شود/جامانده های کمک معیشتی نگران نباشند


قائم مقام وزیر صمت در امور بازرگانی با بیان اینکه تعبیر نادرستی از کالا برگ الکترونیکی شده است، گفت: سخت افزار جدیدی به نام کالا برگ ایجاد نمی شود بلکه از زیرساخت های موجود مانند کارت های بانکی استفاده خواهد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس به نقل از وزارت صنعت معدن و تجارت  محمدصادق مفتح اظهار داشت:  تعبیر نادرستی از کالابرگ الکترونیکی شده است، سخت افزار جدیدی بنام کالابرگ ایجاد نمی شود، بلکه از زیرساخت های موجود مانند کارت های بانکی استفاده خواهد شد و در مرحله ای که سامانه تکمیل و اعلام شود، افراد مایل به دریافت کالای ارزان، می توانند به مکان های مشخص مراجعه کنند.

معاون وزیر صمت بیان داشت: از هفته گذشته ستادی در وزارتخانه زیر نظر شخص وزیر شکل گرفت و تمام مراحل تولید شامل تأمین و حمل مواد اولیه به کارخانه ها و آمادگی کارخانه ها برای تولید 24 ساعته، به طور کامل برنامه ریزی شد.

وی افزود: این موضوع به ویژه در خصوص روغن نباتی انجام شده و اکنون روغن به طور گسترده در فروشگاه ها موجود است و هر مقدار هم که تقاضای خرید افزایش یابد، آمادگی برای تولید و جایگزینی وجود دارد.

قائم مقام وزیر صمت در امور بازرگانی بیان داشت: مردم مطمئن باشند که کارخانه های تولید روغن به طور 24 ساعته در حال تولید هستند و بازار تأمین خواهد شد؛ هیچ کمبودی در مو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سخت افزار جدیدی به نام کالابرگ ایجاد نمی شود/جامانده های کمک معیشتی نگران نباشند

سخت افزار جدیدی به نام کالابرگ ایجاد نمی شود/جامانده های کمک معیشتی نگران نباشند