مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 24 اردیبهشت 1401 ساعت 12:422022-05-14سياسي

تازه ترین اخبار از اوضاع اقتصادی درهرمزگان/ از گلایه های مردم تا اقدامات مسؤولان


در شبانه روز اخیر پاسداران گمنام امام زمان در سپاه میناب موفق به کشف 122 تن آرد نانوایی در انبارهای مزارع پرورش میگو در این شهرستان شدند.

- فروشگاه های زنجیره ای از روزپس ازابلاغ قیمت های جدید وضعیت با ثبات تری به خودگرفته اند از سوی دیگر با توجه به اهمیت برخورد جدی با محتکران کالاها و ارزاق عمومی، سازمان اطلاعات سپاه، نیروی انتظامی و اداره کل اطلاعات هرمزگان با هماهنگی های قضایی توانسته اند چندین کانون احتکار در شهرهای مختلف استان را شناسایی و ضمن برخورد باآنها، زمینه لازم برای ایجاد حس امنیت روانی اقتصادی در جامعه را فراهم آورند که بدون شک با تداوم این نظارت ها، امنیت روانی جامعه نیز بیش از پیش بهبود خواهد یافت.

کشف انبار بزرگ احتکار 29 تن روغن در بندرعباس رییس کل دادگستری استان هرمزگان امروز از شناسایی و کشف دو انبار بزرگ احتکار روغن در بندرعباس نیز خبر داد و تصریح کرد: از این دو انبار در مجموع 29 تن روغن خوراکی احتکار شده کشف و ضبط شد که پس از تشکیل پرونده قضایی برای متخلفین و پلمب انبارهای مذکور، روغن های مکشوفه وارد چرخه توزیع شده است.

کشف 10 تن روغن مایع خوراکی توسط اداره اطلاعات جاسک قهرمانی اعلام کرد: دو دستگاه کامیون حامل 10 تن روغن مایع خوراکی نیز توسط سربازان گمنام امام زمان (عج) در شهرستان جاسک توقیف شده که در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تازه ترین اخبار از اوضاع اقتصادی درهرمزگان/ از گلایه های مردم تا اقدامات مسؤولان

تازه ترین اخبار از اوضاع اقتصادی درهرمزگان/ از گلایه های مردم تا اقدامات مسؤولان