مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 24 اردیبهشت 1401 ساعت 09:572022-05-14سياسي

اعتبارات سفر دولت در احیاء قنوات روستاهای استان سمنان هزینه شود


استاندار سمنان با بیان اینکه مدیران استان باید پیگیر جذب اعتبارات سفر رییس جمهور باشند، گفت: اعتبارات سفر در لایروبی و احیا قنوات روستاها هزینه شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سید محمدرضا هاشمی صبح شنبه در جلسه کارگروه اقتصادی، اشتغال و سرمایه گذاری استان سمنان با موضوع پیگیری مصوبات اقتصادی و اشتغال زایی سفر ریاست محترم جمهور به میزبانی سالن جلسات یادگار امام استانداری ضمن بیان اینکه در حوزه تسهیلات اقتصادی پیگیری ها برای جذب اعتبارات مصوب تمامی بخش ها در دستور کار قرار دارد، ابراز داشت: انتظار می رود دستگاه های اجرایی نیز برای جذب حداکثری این اعتبارات تلاش کنند.

وی بابیان اینکه جذب حداکثری اعتبارات عمرانی و اقتصادی باید توسط مسئولان ادارات و نهادهای استان سمنان پیگیری شود، افزود: مدیران شهرستانی نیز باید ظرفیت های خود را شناسایی و بر اساس آن پروژه های کاربردی را تعریف و اجرایی کنند.

استاندار سمنان بابیان اینکه رفع مشکلات واحدهای تولیدی و صنعتی استان سمنان پیگیری و برای حل آن تلاش می شود، ابراز داشت: پیگیری ها در خصوص رفع مشکلات کارخانه سیمان بی ارجمند و تسریع درروند اجرایی ایجاد قطب دام پروری مهدی شهر و سایر مصوبات سفر در دستور کار است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعتبارات سفر دولت در احیاء قنوات روستاهای استان سمنان هزینه شود

اعتبارات سفر دولت در احیاء قنوات روستاهای استان سمنان هزینه شود