مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 24 اردیبهشت 1401 ساعت 08:222022-05-14سياسي

نماز جمعه بهترین تربیون پاسخ به هجمه های دشمن است


نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با اشاره به توطئه های 43 ساله دشمنان گفت:نماز جمعه بهترین تربیون پاسخ به هجمه ها و شبهات فضای مجازی است.

- ، آیت الله سید علیرضا عبادی صبح شنبه در دیدار با امام جمعه جدید شهر خوسف، بیان کرد: در روایتی از امام حسین (ع) نقل شده است که توحید شناخت امامِ هر زمانی است که بسیار جمله دقیق و عمیقی است.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با اشاره به اینکه خداوند متعال، پیشوایان دین را ائمه معصومین قرار داده و بعد و در زمان غیبت به نواب خاص یا عام انتقال پیدا می کند، گفت: در نماز جمعه که همه قشرها و سلیقه ها می آیند باید پیام دهی به سمت توحید عملی باشد.

عبادی ادامه داد: وقتی یک جامعه ای توحیدی می شود که فرمول و تشکل خاص داشته باشد و این تشکل خاص را خداوند در نماز جمعه تشریع کرده است.

وی با اشاره به اینکه البته قبل از نماز جمعه نماز جماعت است و بعد از نماز جمعه، حج بیت الله الحرام است، افزود: امام (ره) به عنوان یک عارف به حقایق دین و رهبر جامعه در مقام نیابت عامه، تمام زوایا و لوازم جامعه دینی را می دانست اما کوتاهی ها از جانب ما است.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با اشاره به هجمه ها و توطئه های دشمن گفت: تمام دنیا و استکبار جهانی 43 سال است که به صورت ترکیبی با همه گزینه ها با انقلاب اسلامی در حال جنگ است که بی ش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نماز جمعه بهترین تربیون پاسخ به هجمه های دشمن است

نماز جمعه بهترین تربیون پاسخ به هجمه های دشمن است