مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 24 اردیبهشت 1401 ساعت 07:072022-05-14سياسي

کشف 94 تن روغن احتکار شده در سنندج


رییس کل دادگستری کردستان از شناسایی 4 انبار بزرگ احتکار روغن در سنندج خبر داد و گفت: از این انبارها در مجموع 94 تن روغن خوراکی احتکار شده کشف و ضبط شد.

- به نقل از روابط عمومی دادگستری کردستان، حجت الاسلام والمسلمین سید حسین حسینی اظهار کرد: در راستای دستورات رییس محترم قوه قضاییه مبنی بر مقابله با گران فروشی و احتکار و کمک دستگاه قضایی به دولت در انجام اصلاحات اقتصادی به منظور جلوگیری از سوءاستفاده متخلفین مایحتاج عمومی مردم و با دستور قاطع دادستان مرکز استان از 4 شرکت توزیع و پخش روغن خوراکی در سطح شهرستان سنندج مقدار 94 تُن روغن به ارزش تقریبی 2 میلیارد تومان کشف و ضبط گردید.

وی افزود: ارزش تقریبی این مقدار روغن کشف شده بیش از 2 میلیارد تومان است و مقرر گردیده تا با نظارت ادارات متولی مقرر گردید در اسرع وقت در خصوص نحوه توزیع آن اتخاذ تصمیم گردد.

حجت الاسلام حسینی همچنین با تأکید بر قاطعیت دستگاه قضایی در برخورد با گران فروشان و محتکران، خاطر نشان ساخت تیم های نظارت بر بازار متشکل از نمایندگان تعزیرات حکومتی، اداره صنعت، معدن و تجارت، اتاق اصناف و نیروی انتظامی به صورت میدانی از مراکز عرضه کالا، فروشگاه ها و انبارها بازدید نموده و ضمن رصد بازار، با تخلفات احتمالی در محل برخورد کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف 94 تن روغن احتکار شده در سنندج

کشف 94 تن روغن احتکار شده در سنندج