مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 24 اردیبهشت 1401 ساعت 05:472022-05-14فرهنگي

فیلمی که دولت قبل به آن مجوز اکران نداد!/ «فرزند صبح» کتاب می شود


محمدرضا شرف الدین تهیه کننده سینما ضمن اشاره به آخرین وضعیت اکران فیلم «زنانی که با گرگ ها دویده اند» بیان کرد که تجربیات خود از فیلم «فرزند صبح» را در کتابی گردآوری خواهد کرد.

- محمدرضا شرف الدین تهیه کننده سینما ضمن اشاره به آخرین وضعیت اکران فیلم زنانی که با گرگ ها دویده اند بیان کرد که تجربیات خود از فیلم فرزند صبح را در کتابی گردآوری خواهد کرد.

محمدرضا شرف الدین تهیه کننده فیلم سینمایی زنانی که با گرگ ها دویده اند به کارگردانی امیراطهر سهیلی که بعد از پنج سال به تازگی پروانه نمایش آن صادر شده است، در گفتگو با خبرنگار مهر درباره این پروژه گفت: این فیلم مربوط به سال ها قبل است و متأسفانه دوستان سازمان سینمایی در دولت گذشته، از نظر ترکیب شورای پروانه نمایش موافق صدور مجوز برای این فیلم نبودند.

بنده از قبل هم نسبت به ترکیب شورای پروانه ساخت و نمایش در دولت گذشته معترض بودم و دیدیم خروجی کارشان تبدیل به وضعیت امروز سینما شد و چه ضررهایی برای جامعه داشت.

اگر در میان این آثار چند فیلم خوب هم تولید شد، غالباً محصول دغدغه نهادها و اشخاص بوده و نمی توان آن ها را محصول ساختار سیستماتیک ارشاد دانست.

این تهیه کننده ادامه داد: فیلم زنانی که با گرگ ها دویده اند یکی از آثاری است که مورد بی مهری دوستان سازمان سینمایی در دولت گذشته ق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فیلمی که دولت قبل به آن مجوز اکران نداد!/ «فرزند صبح» کتاب می شود

فیلمی که دولت قبل به آن مجوز اکران نداد!/ «فرزند صبح» کتاب می شود