مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 23 اردیبهشت 1401 ساعت 20:122022-05-13سياسي

سند پیشرفت محلی در البرز تدوین شد


دبیر نهاد پیشرفت و آبادانی سپاه البرز با بیان اینکه سند پیشرفت محلی توسط مردم طراحی شده است، گفت: برای تنظیم سند پیشرفت که اولین بار در البرز اتفاق افتاد حدود 120 جلسه تشکیل شد.

- ، میلاد بویینی عصر جمعه در مراسم گردهمایی فعالان اجتماعی شهرک سهرابیه که در سالن همایش امامزاده طاهر (ع) مهرشهر کرج برگزار شد، اظهار کرد: با تشکیل حلقه های میانی نهاد پیشرفت و آبادانی را در سهرابیه شکل دادیم و از ظرفیت های مردمی استفاده کردیم و مردم را در بلوک های کوچک تر سازماندهی و پیرامون مسائل محل راهکار طراحی شده که در این راهکارها سهم مردم و دستگاه های دولتی و اجرایی مشخص شده است.

وی با بیان اینکه در این مسیر سند پیشرفت محلی توسط مردم طراحی شده است، تصریح کرد: برای تنظیم سند پیشرفت که اولین بار در استان البرز اتفاق افتاده است حدود 120 جلسه تشکیل شد.

دبیر نهاد پیشرفت و آبادانی سپاه استان البرز با بیان اینکه این گردهمایی اولین گردهمایی کانون های پیشرفت با هدف الگوسازی این مدل در مناطق مختلف بود، خاطرنشان کرد: ما معتقدیم اگر مردم در امور و مسائل محله گردهم آیند قطعاً مسائل حل خواهد شد.

مردم امروز باید در بالاترین پله نردبان مشارکت قرار گیرند وی با بیان اینکه مردم امروز باید در بالاترین پله نردبان مشارکت قرار گیرند، گفت: حتی در تصمیم گیری برای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سند پیشرفت محلی در البرز تدوین شد

سند پیشرفت محلی در البرز تدوین شد