مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 23 اردیبهشت 1401 ساعت 14:472022-05-13سياسي

توزیع عادلانه یارانه ها باعث بهبود معیشت مردم و کنترل تورم می شود


نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر گفت: بهبود وضعیت اقتصادی مردم و کنترل تورم از نتایج اجرایی شدن طرح مردمی سازی و توزیع عادلانه یارانه ها است.

- ، آیت الله غلامعلی صفایی بوشهری در خطبه های امروز نماز جمعه بوشهر با اشاره به اقدامات و فعالیت های اقتصادی دولت اظهار داشت: برخی نواقص و مشکلات در حوزه اقتصادی کشور وجود داشت که اصلاح و تحول در این وضعیت یک ضرورت بوده است.

وی با تاکید بر لزوم تحول در نظام بانکداری کشور اضافه کرد: تحول بنیادین در عرصه اقتصاد و بانکداری ضروری است زیرا بانک ها پیش از آنکه به مردم تسهیلات پرداخت کنند برگشت پول و سود آن مورد توجه قرار می دهند.

امام جمعه بوشهر با اشاره به اینکه دولت آیت الله رییسی برای تحول اقتصادی کارهای مهمی تدوین و عملیاتی کرده است افزود: این اقدامات باعث می شود که همگان باید کمک کنند تا به نتیجه برسد و اقتصاد ایران از مشکلات رها شود و به شکوفایی برسد.

وی به اهمیت طرح مردمی سازی و توزیع عادلانه یارانه ها اشاره کرد و ادامه داد: از آثار اجرای این طرح می توان به بهبود وضعیت اقتصادی مردم و کنترل تورم اشاره کرد و امیدواریم باعث بهبود وضعیت معیشت مردم شود.

آیت الله صفایی بوشهری بیان کرد: امیدواریم شرایط به گونه ای شود که مردم به ویژه اقشار کم درآمد و نیازمند نگرانی معیشتی نداشته


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توزیع عادلانه یارانه ها باعث بهبود معیشت مردم و کنترل تورم می شود

توزیع عادلانه یارانه ها باعث بهبود معیشت مردم و کنترل تورم می شود