مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 23 اردیبهشت 1401 ساعت 14:222022-05-13سياسي

دولت در نخستین سالِ کاری خود جراحی اقتصادی را آغاز کرده است


امام جمعه کنگان با اشاره به جراحی اقتصادی دولت گفت: همانگونه که دولت در زمینه های مختلف موفق بوده امیدواریم در این مورد نیز سربلند باشد.

- به گزرش خبرگزاری فارس از کنگان، حجت الاسلام محمود محمودی امام جمعه کنگان ظهر امروز در خطبه های نمازجمعه این شهر اظهار داشت: بی شک جراحی اقتصادی در کشور مسائل و مشکلات خاص خود را دارد که در صورت درایت و عالمانه عمل کردن می تواند برکات زیادی برای کشور بویژه قشر محروم جامعه داشته باشد.

امام جمعه کنگان افزود: تیم اقتصادی به دور از شتاب زدگی، موانع شکوفایی اقتصادی را برطرف و زمینه تحقق اقتصاد مقاومتی را فراهم کند؛ تیم اقتصادی دولت و مجلس شورای اسلامی به گونه ای برنامه ریزی کنند تا به دور از هرگونه شتابزدگی، اصلاحات اقتصادی انجام و تمام تلاش خود را بکار گیرند تا کمترین فشار به مردم بویژه اقشار ضعیف جامعه وارد شود.

وی گفت: مقتضای انصاف این است که همه مردم حق یارانه کالاهای اساسی داشته باشند و در رسیدگی به اعتراضات طبق رسوم دولت های گذشته که رسیدگی آن چنانی نمی کردند عمل نکنند و از ظرفیت دستگاه های دیگر برای بررسی اعتراضات مردم در خصوص عدم تعلق یارانه به آنها استفاده کنند.

خطیب نمازجمعه شهر کنگان با تحسین اقدام شجاعانه دولت سیزدهم در سال نخست کاری برای جراحی اقتصادی تأکید کرد: همانگونه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دولت در نخستین سالِ کاری خود جراحی اقتصادی را آغاز کرده است

دولت در نخستین سالِ کاری خود جراحی اقتصادی را آغاز کرده است