مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 23 اردیبهشت 1401 ساعت 10:022022-05-13سياسي

«دشت قزوین» نقش مهمی در تامین امنیت غذایی کشور دارد


معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران گفت: دشت قزوین یکی از بهترین نقاط کشور برای تأمین کل مردم ایران به شمار می رود بنابراین باید قدر این فرصت و این موقعیت جغرافیایی خوب را دانست و از نعمت های خداوند بهتر استفاده کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قزوین، سردار محمدرضا نقدی صبح امروز در مراسم افتتاح مخزن آب کشاورزی روستای آقابابا که با حضور سردار رستمعلی رفیعی آتانی فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) و جمعی از مسئولان استان قزوین برگزار شد، اظهار کرد: امنیت غذایی به دلیل خشکسالی، افزایش دمای زمین و از طرف دیگر افزایش جمعیت نیازمند به غذا، یکی از بزرگترین دغدغه های همه کشورهای دنیا است.

وی عنوان کرد: بر این اساس پرداختن به بحث تولید مواد غذایی اولویت تام و تمام بوده و از کلیدی ترین مسائل در تولید مواد غذایی و امنیت غذایی توجه به مسئله آب است و این خشکسالی ها را باید فرصتی برای قدرشناسی بیشتر از نعمت آب و استفاده بهینه از آن دانست.

معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران تصریح کرد: نام این بند را بند وحدت و مودت می گذاریم و انشاالله با اجرای این پروژه همه از شرایط خوب بهره برداری از آب بهره مند می شوند البته زیر دست این بند هم نباید غرقابی داشته باشیم بلکه باید هدف گذاری شده و ظرف دو تا سه سال همه آب به محل مصرف واقعی خود بر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«دشت قزوین» نقش مهمی در تامین امنیت غذایی کشور دارد

«دشت قزوین» نقش مهمی در تامین امنیت غذایی کشور دارد