مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 23 اردیبهشت 1401 ساعت 08:472022-05-13اقتصادي

رهاسازی بیش از صد میلیون متر مکعب آب در خرداد برای کشاورزان غرب اصفهان


معاون راهبری و نظارت بر بهره برداری شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور گفت: امید می رود این شرکت آبفای کاشان از تهدید پیش رو نیز فرصت بسازد و از تنش آبی تابستان امسال عبور کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری اصفهان، مهران زینلیان، معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری اصفهان گفت: درگذشته به کشاورزان قول داده شده بود، توزیع آب، به صورت عادلانه بین کشاورزان شرق و غرب تقسیم شود.

وی در ادامه باردیگر متذکر شد: کاهش یکصد و 30 میلیون متر مکعب بارندگی ها برخلاف پیش بینی ها، و همچنین کمبود 50 میلیون متر مکعب منابع از محل پمپاژ تونل سوم کوهرنگ که در کل از یک میلیارد و یکصد میلیون مترمکعب آب پیش بینی شده و در حال حاضر تنها 970 میلیون مترمکعب از میزان پیش بینی شده محقق شده است.

زینلیان خاطرنشان ساخت: کشت کشاورزان شرق از بهمن سال گذشته آغاز شده و به دلیل اینکه کشت آنها نیمه کاره محقق نشود، ضروری است مجددا آب به آنها تخصیص پیدا کند.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری اصفهان، با اعلام اینکه در خرداد ماه، یکصد میلیون مترمکعب آب به کشاورزان غرب اصفهان اختصاص می یابد، اظهار داشت: یکصد میلیون متر مکعب آب در چند مرحله در خرداد ماه و بر اساس توافق بین صنف کشاورزان، جهاد کشاورزی و آب منطقه ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رهاسازی بیش از صد میلیون متر مکعب آب در خرداد برای کشاورزان غرب اصفهان

رهاسازی بیش از صد میلیون متر مکعب آب در خرداد برای کشاورزان غرب اصفهان