مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 22 اردیبهشت 1401 ساعت 22:272022-05-12سياسي

امام جمعه موقت تهران: آموزش و پرورش باید به خبرگی علمی و عملی برسد


امام جمعه موقت تهران با بیان اینکه ادارات آموزش و پرورش باید در جایگاه علمی و عملی به خبرگی برسند، گفت: آموزش و پرورش باید به نقش و رسالت خود باور داشته باشد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از دماوند، حجت الاسلام محمدجواد حاج علی اکبری، امام جمعه موقت تهران در دومین نشست شورای اداری آموزش و پرورش دماوند، ضمن گرامیداشت هفته بزرگداشت مقام معلم با مهم برشمردن جایگاه این مقام همچنین جایگاه ستادی ادارات آموزش و پرورش در زمینه سازی مناسب جهت خدمات دهی مطلوب برای کارگزاران تعلیم و تربیت در مدارس، نکاتی را متذکر شد.

وی افزود: به جهت جایگاه ثقیل و سرنوشت ساز و حساس ادارات آموزش و پرورش در مناطق، این ارکان باید سبک بال بوده که به همراه جایگاه علمی و عملی به خبرگی برسند تا بتوانند در مدارس کارگشایی کنند.

رییس شورای سیاست گذاری ائمه جمعه کشور گفت: این ادارات باید در جایگاه علمی، روش ها، تهیه تجهیزات و پشتیبانی طوری همت کنند که مدیران و معلمان در مدارس مخاطره ای در جایگاه و سنگر تعلیم و تربیت در مدارس نداشته باشند؛ یکی از مهم ترین دستگاه ها بر اساس سند تحول بنیادین، دستگاه تعلیم و تربیت است که باید از مرحله انجام امورات مرسوم و معلوم به جایگاه خبرگی برسند تا مدارس، مکان والای خود را پیدا کنند در غیر این صورت نقش عکس خواهند داشت و بازدار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امام جمعه موقت تهران: آموزش و پرورش باید به خبرگی علمی و عملی برسد

امام جمعه موقت تهران: آموزش و پرورش باید به خبرگی علمی و عملی برسد