مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 22 اردیبهشت 1401 ساعت 18:222022-05-12سياسي

ترویج طب ایرانی و سنتی در اولویت شورای شهر همدان


توجه به طب ایرانی و سنتی بر اساس دیدگاه های رهبر فرزانه انقلاب در اولویت سیاست های فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر همدان است که مدنظر قرار خواهد گیرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار، سعید نظری پنجشنبه در صحن شورای اسلامی شهر همدان گفت: در تبیین سیاست های اجتماعی و فرهنگی شورای شهر، حمایت از ایده های مرتبط با حفظ محیط زیست، منابع طبیعی و طب ایرانی و سنتی و همچنین استفاده از نظران مشاوران طب ایرانی سنتی در فرهنگسراها و توجه به طب سینایی مورد توجه است.

وی با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب اسلامی در سیاست های کلی سلامت توجه ویژه ای به بازشناسی، تبیین، ترویج، توسعه و نهادینه نمودن طب سنتی ایران دارند، اضافه کرد: در دیدگاه رهبر فرزانه انقلاب ترویج کشت گیاهان دارویی، حمایت از توسعه نوآوری های علمی و فنی در تولید و عرضه فرآورده های دارویی سنتی مورد تاکید است و باید اجرایی شود.

نظری افزود: استاندارد سازی و روزآمد کردن روش های تشخیصی و درمانی طب سنتی و فرآورده های مرتبط با آن و تبادل تجربیات با سایر کشورها در زمینه طب سنتی و برقراری تعامل و تبادل منطقی میان طب سنتی و طب نوین برای هم افزایی تجربیات و روش های درمانی از دیگر تأکیدات رهبری است که باید مورد توجه همگان قرار گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ترویج طب ایرانی و سنتی در اولویت شورای شهر همدان

ترویج طب ایرانی و سنتی در اولویت شورای شهر همدان