مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 22 اردیبهشت 1401 ساعت 16:522022-05-12اقتصادي

روستایی کوچک در بوشهر با مشتریانی ثابت از حاشیه نشینان خلیج فارس+عکس


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بوشهر، برخی خبرنگاران بوشهر در قالب تور رسانه ای در سفر به شهرستان های دشتستان و دشتی از برخی پروژه های زودبازده سازمان بسیج سازندگی که در راستای محرومیت زایی و ایجاد اشتغال احداث شده بود بازدید کردند.

بازدید از کارگاه عبابافی اصغر عاشوری دهیار روستای بحیری شهرستان دشتی در بازدید خبرنگاران از کارگاه عبابافی روستای بحیری شهرستان دشتی گفت: کارگاه عبابافی با بسته های حمایتی و تسهیلاتی بسیج سازندگی، به بهره برداری رسیده است و کار بسیج در این زمینه، ایجاد یک ساختمان جدید برای این کارگاه بوده است.

وی در خصوص کارگاه تولید پارچه عبابافی بیان داشت: این کارگاه از سال 96 با پنج نفر نیروی آموزش دیده شروع به کار کرده و در سال 98 این تعداد از پنج نفر به 36 نفر رسیده است.

عاشوری گفت: در این کارگاه پارچه عبا در رنگ های شتری، سفید، مشکی و طوسی تولید و ماهانه 15 الی 20 پارچه عبا آماده می شود.

وی همچنین به تقاضای این پارچه گران قیمت از طرف کشورهای حاشیه خلیج فارس اشاره کرد و گفت: عمده تقاضای ما کشورهای حاشیه خلیج فارس هستند و در کشور ما نیز، استان های تهران و اصفهان، متقاضی این نوع پارچه هستند.

دهیار روستای بحیری شهرستان دشتی عنوان کرد: در ساختمان جدید که توسط بسیج سازندگی احداث شده است، حدود 15 نفر نیرو می توانند مشغ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روستایی کوچک در بوشهر با مشتریانی ثابت از حاشیه نشینان خلیج فارس+عکس

روستایی کوچک در بوشهر با مشتریانی ثابت از حاشیه نشینان خلیج فارس+عکس