مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 22 اردیبهشت 1401 ساعت 15:572022-05-12پزشكي

سیاست وزارت بهداشت و درمان توسعه خدمات در مناطق کم برخوردار است


معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت بهداشت گفت: سیاست وزارتخانه توسعه خدمات بهداشتی و درمانی در شهرها و روستاهای کم برخوردار و حاشیه مراکز شهرها است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مبارکه، بهروز رحیمی، معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت بهداشت و درمان پیش از ظهر امروز در حاشیه بازدید از مراکز درمانی و بهداشتی شهرستان مبارکه، گفت: در حوزه واکسیناسیون توانستیم بیش از صد میلیون دز واکسن کرونا را در این دوره تزریق کنیم که نتیجه آن آرامش در روحیه مردم بود.

وی با اشاره به سیاست های کلان دولت سیزدهم در حوزه بهداشت و درمان، افزود: در وزارت بهداشت و درمان سیاست و نگاه ما به شهرها و روستاهای کم برخوردار و حاشیه مراکز شهرها است و به همین خاطر امروز به شهر مبارکه آمدیم تا مشکلات بهداشتی و درمانی این شهرستان را از نزدیک بررسی کنیم.

رحیمی در ادامه گفت: تمرکز وزارت بهداشت و درمان در همین شهرهای کوچک و مراکزی است که مشکلات بهداشتی در اولویت باشد و در سیاست گذاری های وزارت بهداشت و درمان و فرمایشات و تأکیدات مقام معظم رهبری سعی داریم نظام شبکه بهداشت و درمان را با تمام وجود تقویت کنیم تا فشار کارکنان درمان کمتر شود.

معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت بهداشت با بیان اینکه شهرستان مبارکه، یک شهرستان صنعتی محسوب می شود، خاطرنشان کرد: تمرکز ما در ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سیاست وزارت بهداشت و درمان توسعه خدمات در مناطق کم برخوردار است

سیاست وزارت بهداشت و درمان توسعه خدمات در مناطق کم برخوردار است