مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 22 اردیبهشت 1401 ساعت 14:572022-05-12فرهنگي

برگزاری محفل شب شعر بزرگداشت سعدی در اشکنان لامرد


با حضور شاعران و ادب دوستان شهرستان لامرد و شعرای میهمان، محفل شب شعر بزرگداشت پادشاه سخن ایران، سعدی شیرازی در اشکنان لامرد برگزار شد.

- ، محمد هنرپیشه رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی لامرد، اظهار داشت: اردیبهشت ماه که فرا می رسد، یاد شاعر نامی ایران زمین سعدی خوش سخن در خاطره ها زنده می شود.

وی با اشاره به سیاست وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی بر تکریم مفاخر شعر و ادب ایران بوده، طی سخنانی گفت: در همین راستا بعد از برگزاری شب شعر بزرگداشت نظامی گنجوی که لامرد در زمره هشت شهرستان برگزار کننده آن در سطح استان فارس بود، این دومین بزرگداشت شاعران نامی در این شهرستان می باشد.

وی ضمن تاکید بر تمرکز زدایی برنامه ها از مرکز شهرستان و توجه به ظرفیت بخش های تابعه، به پتانسیل بالای شعر و ادب در بخش اشکنان اشاره کرد و گفت: با توجه به وجود انجمن های مختلف ادبی در بخش و شهرهای اشکنان واَهِل و وجود شاعران خوش نام در این خطه، ضرورت توجه به برگزاری چنین محافل ادبی در این بخش ضرورتی انکار ناپذیر است.

دبیر شورای فرهنگ عمومی شهرستان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره محیا دوبیتی سرای نامی این خطه، از همه مدیران فرهنگی و مسئولین و همچنین تشکل های ادبی درخواست نمود تا نسبت به برگزاری مقدمات کنگره بزرگداشت این شاعر نامی اهتمام ویژه داشته باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری محفل شب شعر بزرگداشت سعدی در اشکنان لامرد

برگزاری محفل شب شعر بزرگداشت سعدی در اشکنان لامرد