مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 22 اردیبهشت 1401 ساعت 14:372022-05-12اقتصادي

جابه جایی دام در کرمانشاه بدون مجوز دامپزشکی قاچاق محسوب می شود


معاون سلامت دامپزشکی استان کرمانشاه گفت: جابه جایی دام در کرمانشاه بدون مجوز دامپزشکی قاچاق محسوب می شود.

- اظهار کرد: با توجه به هماهنگی های صورت گرفته توسط استاندار کرمانشاه با استانداری کردستان برای استفاده دامداران و عشایر استان کرمانشاه از مراتع استان مذکور با توجه به شرایط خشکسالی و کاهش بارندگی ها با جا به جایی دام طبق ضوابط قرنطینه ای بهداشتی موافقت شده است.

وی بر اهمیت کنترل نقل و انتقال غیر مجاز دام از بعد بهداشتی و اقتصادی تاکید کرد و افزود: هرگونه جابه جایی دام و نهاده دامی و فرآورده های خام دامی خوراکی و غیر خوراکی بایستی طبق اصول قرنطینه ای بهداشتی و ضوابط حاکم صورت گیرد و در غیر این صورت برخورد قانونی به عمل خواهد آمد.

معاون سلامت اداره دامپزشکی استان کرمانشاه تصریح کرد: نقل و انتقال غیر مجاز دام از بعد بهداشتی و اقتصادی اهمیت دارد و هرگونه جا به جایی غیراصولی دام و نهاده دامی قاچاق محسوب می شود.

یارویسی خاطر نشان کرد: در کارگروه مبارزه با قاچاق دام استان کرمانشاه موضوعاتی همچون گزارش کشفیات دام قاچاق توسط دستگاه های کاشف در مناطقی از استان کرمانشاه جابجایی دام عشایر به شهرستان های کرمانشاه و سایر استان ها همچنین حمل غیر مجاز دام زنده و راهکارهای جلوگیری از آن طرح و با تاکید اعضا جهت ابلاغ به دستگاه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جابه جایی دام در کرمانشاه بدون مجوز دامپزشکی قاچاق محسوب می شود

جابه جایی دام در کرمانشاه بدون مجوز دامپزشکی قاچاق محسوب می شود