مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 22 اردیبهشت 1401 ساعت 08:522022-05-12ورزشي

هیأت های ورزشی سکوی پرتاپ نیست


رییس گروه توسعه ورزش قهرمانی و هیأتی استان گفت: برخی ها رییس هیأت ورزشی شدن را سکوی پرتاب می دانند و برای تکمیل یک رزومه وارد آن می شوند اما اگر عملکردشان ضعیف باشد و تنها برای این هدف آمده باشند قطعا طبق دستورالعمل ها عزل می شوند.

- ایرج فاضلیان امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس از شهرکرد گفت: طبق دستورالعمل انتخاب رییس هیأت های ورزشی هر نفر تنها می تواند در یک هیأت ورزشی فعالیت کند و بیشتر از آن یک عمل غیرقانونی محسوب می شود، روند انتخاب رییس هیأت به گونه ای است که افرادی که در ادارات کار می کنند و تمکن مالی بیشتری داشته باشند داوطلبانه برای کمک به وضعیت ورزش و جوانان برای ریاست هیأت پیشقدم می شوند و بدون دریافت هیچگونه حقوقی فعالیت می کنند.

 رییس گروه توسعه ورزش قهرمانی و هیأت اداره کل ورزش و جوانان و چهارمحال و بختیاری افزود: البته در این بین افرادی بودند که شعار انتخاباتی داشتند و نتوانستند آن ها را عملیاتی کنند که با رأی اعضای مجمع عزل شدند در عوض کارمندانی که به ورزش کمک کرده و زیرساخت های توسعه را با بودجه و اعتباراتی که داشتند مهیا کرده اند نیز در این راستا وجود داشتند.

رییس هیأت شدن سکوی پرتاب نیست وی ادامه داد: برخی ها رییس هیأت ورزشی شدن را سکوی پرتاب می دانند و برای تکمیل یک رزومه وارد آن می شوند اما اگر عمل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هیأت های ورزشی سکوی پرتاپ نیست

هیأت های ورزشی سکوی پرتاپ نیست