مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 22 اردیبهشت 1401 ساعت 08:422022-05-12پزشكي

مانور بزرگ بحران زلزله در میناب +عکس


با اعزام تیم های تخصصی bhcu و سحر هلال احمر استان هرمزگان به میناب، مانور بزرگ میدانی آمادگی در برابر حوادث در این شهرستان برگزار شد.

-   به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از میناب، بمناسبت یکصدمین سالگرد تاسیس هلال احمر، یک مانور بزرگ بحران زلزله با حضور تیم های تخصصی بهداشت و درمان اضطراری و تیم سحر این جمعیت در این شهرستان برگزار شد.

مختار سلحشور مدیرعامل جمعیت هلال احمر هرمزگان در این باره اظهار کرد: هدف از برگزاری مانور بهداشتی و درمان اضطراری، سنجش میزان آمادگی تیم های بهداشت و درمان در شرایط بحرانی است.

  وی عنوان کرد: این تیم شامل پزشک، ماما، کارشناس بهداشت روان، کارشناس بهداشت محیط، پرستار و تکنسین دارویی، مشاور تغذیه و روانشناس است که به مدت 2 روز در روستاها، خدمات را به صورت رایگان ارائه می دهد.

  همچنین تیم تخصصی سحر جمعیت هلال احمر استان هرمزگان نیز که به منظور انجام حمایت روانی، اجتماعی و فرهنگی برای افراد آسیب دیده ناشی از حوادث به ویژه کودکان، سالمندان و بانوان فعالیت می کنند نیز در این مانور شرکت دارند.

وی سنجش اثر بخشی و توان افزایی تیم های تخصصی را رویکرد مهم این مانور برشمرد و خاطر نشان کرد:در قالب این مانور امداد و نجات، ارائه آموزش های امدادی و کمک های اولیه،  توزیع بسته های بهداشتی، غربالگری اسکلتی عضلاتی،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مانور بزرگ بحران زلزله در میناب +عکس

مانور بزرگ بحران زلزله در میناب +عکس