مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 22 اردیبهشت 1401 ساعت 07:422022-05-12سياسي

آمادگی سپاه برای احداث بیمارستان در خراسان جنوبی


رییس سازمان بسیج سازندگی با بیان اینکه سپاه پاسداران احداث بیمارستان 100 تختخوابی در خراسان جنوبی را دنبال می کند، گفت: در زمینه تامین زمین مشکل داریم که نیاز است رفع شود.

- ، سردار محمد زهرایی چهارشنبه شب در کارگروه بسیج سازندگی خراسان جنوبی با بیان اینکه سپاه پاسداران احداث بیمارستان 100 تختخوابی برای خراسان جنوبی را دنبال می کند، افزود: هزینه ساخت این پروژه را سپاه به صورت کامل تقبل می کند اما در زمینه تأمین زمین مشکل داریم.

وی خواستار تشکیل کارگروه ویژه ای با حضور دستگاه های متولی برای تأمین زمین این پروژه شد و گفت: نیاز است زمین اجرای این پروژه در خراسان جنوبی تأمین شود تا طرح ارزشمندی که هزینه ساختش را سپاه پاسداران به صورت کامل تأمین می کند، مغفول نماند.

سردار زهرایی با اشاره به رزمایش جهادگران فاطمی، اظهار کرد: برنامه مرکزی این رزمایش در خراسان جنوبی امروز، پنج شنبه آغاز خواهد شد و در برخی استان ها هم تا پایان سال جاری برگزار خواهد شد.

رییس سازمان بسیج سازندگی از راه اندازی 165 قرارگاه عملیات جهادی در سطح کشور در سال جاری خبر داد و گفت: برای راه اندازی این قرارگاه ها در خراسان جنوبی نیاز است که زمینی در اختیار بسیج سازندگی قرار گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمادگی سپاه برای احداث بیمارستان در خراسان جنوبی

آمادگی سپاه برای احداث بیمارستان در خراسان جنوبی