مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 اردیبهشت 1401 ساعت 23:022022-05-11بين الملل

وزیر خارجه عراق: کشورها اتباع داعشی خود را تحویل بگیرند


وزیر امور خارجه عراق با اشاره به بازگشت 500 نفر از اعضای خانواده های عناصر داعش از اردوگاه الهول سوریه به عراق، از کشورهای دنیا خواست اتباع داعشی خود و خانواده هایشان در سوریه و عراق را تحویل بگیرند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازسرویس بین الملل خبرگزاری فارس، فؤاد حسین وزیر خارجه عراق طی نطقی در نشست ائتلاف بین المللی موسوم به ضد داعش در شهر مراکش واقع در کشور مغرب از فداکاری های ملت و دستگاه های امنیتی و نظامی عراق در پیروزی بر بزرگ ترین گروهک تروریستی در جهان تمجید کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازموازین نیوز ، وزیر خارجه عراق بر اهمیت حل اوضاع انسانی خانواده ها در اردوگاه الهول در سوریه و ممانعت از نفوذ داعش به اردوگاه های آوارگان و گسترش ایدئولوژی های تروریستی این گروهک و سازماندهی مجدد صفوف آن تاکید کرد.

حسین گفت: عراق آمادگی خود را برای پذیرایی از خانواده های عراقی در اردوگاه الهول پس از انجام بررسی امنیتی و تأیید تابعیت عراقی آنها اعلام می کند.

وزیر خارجه عراق ضمن درخواست از کشورهای عضو ائتلاف بین المللی برای کمک به انتقال خاواده های اردوگاه الهول و تدوین برنامه هایی برای بازپروری و بازگشت آنها به جامعه عراق گفت: قریب به 500 خانواده عراق به از الهول به اردوگاه الجدعه در استان نینوی بازگشته اند که بیشترشان زن و کودک هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزیر خارجه عراق: کشورها اتباع داعشی خود را تحویل بگیرند

وزیر خارجه عراق: کشورها اتباع داعشی خود را تحویل بگیرند