مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 اردیبهشت 1401 ساعت 19:272022-05-11سياسي

تلویزیون از جامعه دور است، دووووور ... کمی بیا نزدیکتر با این مدیران جوان!


این که مدیران جدید تلویزیون همگی متولد دهه 60 باشند و هیچکدام به 50 سالگی هم نرسیده باشند به نوبه خود هیچ مزیت خاصی محسوب نمی شود، جوانگرایی با رویکرد است نه سن و سال! - تلویزیون از جامعه دور است، دووووور .

کمی بیا نزدیکتر با این مدیران جوان! این که مدیران جدید تلویزیون همگی متولد دهه 60 باشند و هیچکدام به 50 سالگی هم نرسیده باشند به نوبه خود هیچ مزیت خاصی محسوب نمی شود، جوانگرایی با رویکرد است نه سن و سال! مدیران 6 شبکه تلویزیون را منصوب کرد.

به همین سرعت! میثم مرادی بینا باج به سمت مدیر شبکه یک ، حامد بامروت نژاد به سمت مدیر شبکه دو، حسین شاه مرادی به سمت مدیر شبکه چهار، علی عبدالعالی به سمت مدیر شبکه آموزش ، محمد حسین کشکولی سمت مدیر شبکه قرآن و معارف سیما و محمد صادق باطنی به سمت مدیر شبکه امید، منصوب شدند.

نکته جالب توجه این است که تمام مدیران جدید به نسبت مدیران سابق سیما جوان هستند، غیر از یک مورد مابقی همگی متولد دهه 60 هستند: میثم مرادی بینا باج متولد 1361 ، حامد بامروت نژاد متولد 1365 ، حسین شاه مرادی متولد 1367 ، علی عبدالعالی متولد 1353 ، محمد حسین کشکولی متولد 1364 ، محمد صادق باطنی متولد 1367 .

از همین امروز که این مدیران حکم گرفته اند نمی خواهم بدبین باشم ولی وقتی زندگینامه و فعالیت هایی که داشته اند را می خواندم نکات جالب توج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تلویزیون از جامعه دور است، دووووور ... کمی بیا نزدیکتر با این مدیران جوان!

تلویزیون از جامعه دور است، دووووور ... کمی بیا نزدیکتر با این مدیران جوان!