مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 اردیبهشت 1401 ساعت 18:022022-05-11اقتصادي

قیمت اقلام امروز اعلام می شود


وزیر اقتصاد در حاشیه جلسه امروز هییت دولت گفت: قیمت نهایی اقلام در جلسه امروز ستاد تنظیم بازار نهایی و به اصناف اعلام می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس به نقل از شادا، احسان خاندوزی وزیر امور  اقتصادی و دارایی صبح امروز (چهارشنبه) در حاشیه جلسه هیئت دولت در جمع خبرنگاران درباره اصلاح نظام پرداخت یارانه ها گفت: با توجه به ابعاد مختلف این سیاست، دولت اساساً قبل از اینکه وارد مسئله ارز ترجیحی و تغییر یارانه کالاهای اساسی شود، برای سایر بخش ها و اقلامی که می توانند تحت تأثیر قرار بگیرند، مانند بازار خودرو، مسکن و بهداشت تصمیم گیری کرده است.

وی با بیان اینکه اگر به مصوبات دولت در دو هفته گذشته نگاه کنید در مورد مسکن، بهداشت و درمان، خودرو و … وزرا مصوباتی را آورده بودند تا مطمئن شویم ابعاد این افزایش قیمت ها بر روی سایر کالاها از طریق سیاست های خنثی کننده جبران خواهد شد، گفت: اما در مورد افزایش قیمت سایر کالاها باید بگویم به هرحال این اقلام، کالاهایی هستند که اقلام مشتقه دارند و با افزایش قیمت آن ها، مشتقات آن ها نیز باید به لحاظ اقتصادی تغییر قیمت متناسب داشته باشد.

وزیر اقتصاد افزود: برای این که این اتفاق کنترل و مهار شود و یک باره در فضای روانی جامعه اضطراب ایجاد نکند، از پیش وزارت صمت یعنی سازمان حمایت از تولیدکنندگان و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قیمت اقلام امروز اعلام می شود

قیمت اقلام امروز اعلام می شود