مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 اردیبهشت 1401 ساعت 16:122022-05-11سياسي

مسیرهای تشرف به حرم حضرت معصومه(س) برای زائران راحت تر شود


باید رفت و آمد زائران برای تشرف به حرم مطهر حضرت معصومه(س) راحت تر شود و باید دانست که توسعه شهر قم باعث می شود شهر دیده شود.

- ، آیت الله ناصر مکارم شیرازی در دیدار با سید مرتضی سقاییان نژاد شهردار با تأکید بر اطلاع رسانی از اقدامات شهرداری قم به مردم اظهار داشت: ارائه گزارش به مردم برای امید افزایی یکی از برنامه هایی است که باید در اولویت کاری تمام سازمان ها قرار گیرد.

وی با یادآوری تأثیر تبلیغات و فضاسازی شهری در حوزه فرهنگ افزود: یکی از عوامل پیشرفت و تغییر فرهنگ استفاده از پلاکاردها و بنرهای سطح شهر بوده و از تأثیر آن نمی توانیم غافل باشیم، باید در حوزه حجاب و نماز بیش از بیش تبلیغات داشته باشیم زیرا مردم این فضاسازی ها را شبانه روز می بیند.

مرجع تقلید شیعیان تأکید کرد: برای تبلیغ و امربه معروف و نهی از منکر باید از ادبیات مناسب استفاده کرده و بار مثبت و منفی کلمات را در نظر بگیریم تا بتوانیم تأثیر این رهنمودهای را در تمام ایام سال بیشتر کرده و شهرداری باید اتاق فکری برای حوزه فرهنگ و تبلیغات داشته باشد.

وی به آسیب های اجتماعی نیز اشاره کرد و گفت: استفاده از تبلیغات شهری تأثیرات زیادی در کنترل سایر آسیب های اجتماعی داشته و ازنظر روانشناسی تأثیر زیادی دارد، زمانی برای کنترل جمعیت با همین روش توانستند فرهنگ جامعه را تغ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسیرهای تشرف به حرم حضرت معصومه(س) برای زائران راحت تر شود

مسیرهای تشرف به حرم حضرت معصومه(س) برای زائران راحت تر شود