مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 اردیبهشت 1401 ساعت 16:022022-05-11اقتصادي

اهدای 208 سری جهزیه به نوعروسان نیازمند استان مرکزی


مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) استان مرکزی گفت: 208 سری جهزیه که اعتبار آن 52 میلیارد ریال برآورد می شود به نوعروسان نیازمند استان مرکزی اهدا شد.

- ، مجید مؤمنی ظهر چهارشنبه در مراسم توزیع 208 سری جهیزیه توسط کمیته امداد امام خمینی (ره) به نو عروسان استان مرکزی اظهار کرد: اعتبار این تعداد جهیزیه بالغ بر 52 میلیارد ریال برآورد می شود که توسط کمیته امداد امام خمینی (ره) و خیران نیک اندیش تأمین شده است.

وی ادامه داد: هر سری جهیزیه دارای پنج وسیله از جمله تلویزیون، اجاق گاز، یخچال، جاروبرقی و ماشین لباسشویی است که به مددجویان استان مرکزی هدیه شده است.

مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) استان مرکزی عنوان کرد: سال گذشته یک هزار و 188 کمک هزینه ازدواج با اعتبار 165 میلیارد ریال به زوج های تحت پوشش این نهاد پرداخت شد.

مؤمنی با اشاره به تأثیرات ازدواج آسان در کاهش آسیب های اجتماعی گفت: ازدواج جوانان و همچنین ترویج فرهنگ ازدواج آسان می تواند در پایداری زندگی زوج های جوان و کاهش آسیب های اجتماعی مؤثر باشد.

وی در پایان گفت: خیران و نیکوکاران می توانند برای مشارکت در تأمین جهیزیه نوعروسان با مراکز نیکوکاری و ستاد جهیزیه کمیته امداد مستقر در شهرستان ها همکاری کرده و یا با پرداخت کمک از طریق شماره کارت 6037997900000614 در این امر خداپسندانه مشارکت کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اهدای 208 سری جهزیه به نوعروسان نیازمند استان مرکزی

اهدای 208 سری جهزیه به نوعروسان نیازمند استان مرکزی