مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 اردیبهشت 1401 ساعت 15:222022-05-11اقتصادي

شرکت های ایتالیایی علاقه زیادی برای تجارت با ایران دارند


سفیر ایتالیا در جمهوری اسلامی ایران با اشاره به سابقه تاریخی تجارت بین دو کشور گفت: شرکت های ایتالیایی علاقه زیادی برای تجارت با ایران و سرمایه گذاری در این کشور دارند.

- ، جوزپه پرونه، روز چهارشنبه در دیدار با رییس و اعضای اتاق بازرگانی تبریز افزود: با توجه به صنعت پیشرفته ایتالیا در حوزه های مختلف، برقراری روابط دوستانه و نزدیک بین تجار و صنعتگران ایران و ایتالیا می تواند برای هر 2 کشور آثار مثبت زیادی داشته باشد.

وی اظهار داشت: ایتالیا شریک خوبی برای ایران بوده و است و قبل از اعمال تحریم ها علیه جمهوری اسلامی ایران، ایتالیا شریک اول این کشور از لحاظ تجارت با اروپا بوده و هم اکنون به علت اعمال تحریم ها تجارت بین ایتالیا و ایران بسیار تحت تأثیر قرار گرفته است.

سفیر ایتالیا در ایران با تاکید بر اینکه شرکت های ایتالیایی علاقه دارند تا تجارت بین ایتالیا و ایران از سرگرفته شود و افزایش یابد، گفت: چند بانک ایتالیایی با وجود تحریم ها ارتباط خود را با بانک های ایران حفظ کرده و این ارتباط را ادامه داده اند.

پرونه، ادامه داد: این بانک ها هم اکنون تحت شرایط سخت با ایران کار می کنند و با شرکت هایی که می خواهند در ایران فعالیت یا سرمایه گذاری کنند، همکاری می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شرکت های ایتالیایی علاقه زیادی برای تجارت با ایران دارند

شرکت های ایتالیایی علاقه زیادی برای تجارت با ایران دارند