مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 اردیبهشت 1401 ساعت 14:522022-05-11اقتصادي

روند عرضه کالاهای اساسی در جهرم نظارت شود


فرماندار ویژه جهرم نظارت و بازرسی مستمر از بازار را خواستار شد و گفت: رصد بازار باید به گونه ای باشد که نظارت کافی بر فرایند عرضه کالاهای اساسی وجود داشته باشد.

- ، چهارشنبه در جلسه فوق العاده ستاد تنظیم بازار شهرستان جهرم با اشاره به اینکه ورود شخص رییس جمهور بر روند اجرای طرح تنظیم بازار بیانگر اهمیت این موضوع است، اظهار کرد: تأمین به موقع کالاهای اساسی مورد نیاز مردم، قیمت گذاری کالاها و نظارت و بازرسی بر واحدهای صنفی از مهمترین وظایف ستاد تنظیم بازار است.

وی هدف از برگزاری این نشست را بررسی وضعیت بازار و برنامه ریزی تأمین و توزیع اقلام اساسی، اتخاذ تدابیر و کنترل بازار دانست و افزود: باید از تمام ظرفیت ها و امکانات به شکل مطلوب برای تحقق این مهم به بهترین شکل بهره گیری کرد.

فرماندار ویژه شهرستان جهرم نظارت و بازرسی مستمر از بازار را خواستار شد و اذعان کرد: رصد بازار باید به گونه ای باشد که نظارت کافی بر فرایند عرضه کالاهای اساسی وجود داشته باشد.

وی با اشاره به اینکه این اقدامات در راستای بهبود شرایط کسب و کار و ارائه خدمات مطلوب به شهروندان و کسب رضایت آنان انجام می گیرد، گفت: برخورد جدی و قانونی با اخلال گران اقتصادی و گران فروشان را لازم و ضروری است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روند عرضه کالاهای اساسی در جهرم نظارت شود

روند عرضه کالاهای اساسی در جهرم نظارت شود