مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 اردیبهشت 1401 ساعت 14:422022-05-11سياسي

ویژه برنامه های روز بزرگداشت فردوسی برگزار می شود


دفتر پاسداشت زبان فارسی حوزه هنری، به مناسبت 25 اردیبهشت، روز پاسداشت زبان فارسی و بزرگداشت حکیم ابوالقاسم فردوسی، ویژه برنامه های مختلفی برگزار می کند.

- ، دفتر پاسداشت زبان فارسی حوزه هنری، به مناسبت 25 اردیبهشت، روز پاسداشت زبان فارسی و بزرگداشت حکیم ابوالقاسم فردوسی، ویژه برنامه های مختلفی با همکاری مراکز تجسمی، موسیقی و دفتر طنز حوزه هنری برگزار می کند.

اجرای قطعه موسیقی وطن فارسی به خوانندگی امیرحسین سمیعی از ایران و عارف جعفری از افغانستان بر اساس شعری از شهاب شهرزاد و سخنرانی دو تن از فارسی پژوهان و از اعضای شورای راهبردی دفتر پاسداشت زبان فارسی حوزه هنری با موضوع جایگاه و اهمیت زبان فارسی ازجمله ویژه برنامه های در نظر گرفته شده این دفتر برای این روز است که در قالب برنامه طنز در حلقه رندان برگزار می شوند.

همچنین برنامه طنز در حلقه رندان، ساعت 17 یکشنبه، 25 اردیبهشت، در سالن سوره حوزه هنری برگزار می شود.

برگزاری نمایشگاه فارسی تور (فارسی + کاریکاتور) علی پاک نهاد، کارتونیست، کاریکاتوریست و تصویر ساز، با موضوع مشاهیر زبان و ادبیات فارسی و برگزاری نمایشگاه خوشنویسی صفر نورزاد با عنوان خم گیسو در گالری ابوالفضل عالی حوزه هنری نیز از برنامه های تجسمی دفتر پاسداشت زبان فارسی حوزه هنری ویژه این مناسبت است که با هم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ویژه برنامه های روز بزرگداشت فردوسی برگزار می شود

ویژه برنامه های روز بزرگداشت فردوسی برگزار می شود