مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 اردیبهشت 1401 ساعت 14:272022-05-11سياسي

آیت الله مکارم شیرازی: ادبیات امر به معروف باید مناسب باشد


برای تبلیغ و امربه معروف و نهی از منکر باید از ادبیات مناسب استفاده کرده و بار مثبت و منفی کلمات را در نظر بگیریم تا بتوانیم تأثیر این رهنمودها را در تمام ایام سال بیشتر کنیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، آیت الله مکارم شیرازی در دیدار سید مرتضی سقاییان نژاد شهردار قم با تأکید بر اطلاع رسانی اقدامات شهرداری قم به مردم اظهار کرد: ارائه گزارش به مردم برای امید افزایی یکی از برنامه هایی است که باید در اولویت کاری تمام سازمان ها قرار گیرد.

وی با یادآوری تأثیر تبلیغات و فضاسازی شهری در حوزه فرهنگ افزود: یکی از عوامل پیشرفت و تغییر فرهنگ استفاده از پلاکاردها و بنرهای سطح شهر بوده و از تأثیر آن نمی توانیم غافل باشیم، باید در حوزه حجاب و نماز بیش از بیش تبلیغات داشته باشیم زیرا مردم این فضاسازی ها را شبانه روز می بیند.

مرجع تقلید شیعیان تأکید کرد: برای تبلیغ و امربه معروف و نهی از منکر باید از ادبیات مناسب استفاده کرده و بار مثبت و منفی کلمات را در نظر بگیریم تا بتوانیم تأثیر این رهنمودها را در تمام ایام سال بیشتر کرده و شهرداری باید اتاق فکری برای حوزه فرهنگ و تبلیغات داشته باشد.

وی به آسیب های اجتماعی نیز اشاره کرد و گفت: استفاده از تبلیغات شهری تأثیرات زیادی در کنترل سایر آسیب های اجتماعی داشته و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آیت الله مکارم شیرازی: ادبیات امر به معروف باید مناسب باشد

آیت الله مکارم شیرازی: ادبیات امر به معروف باید مناسب باشد