مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 اردیبهشت 1401 ساعت 14:272022-05-11اجتماعي

دانش آموزان 20 درصد از جمعیت فارس را تشکیل می دهند


معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش فارس با اشاره به نسبت 20 درصدی جمعیت دانش آموزی به کل جمعیت فارس، این آمار را نشان دهنده اهمیت توجه به این ظرفیت با هدف تضمین آینده جامعه دانست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، مجید بذرافکن در افتتاحیه گردهمایی معاونان ابتدایی، رؤسای ادارات آموزش ابتدایی، مدیران آموزش و پرورش عشایر و نمایندگان راهبران آموزشی کشور در شیراز، گفت: فارس حدود 4 میلیون و 850 هزار نفر جمعیت و بیش از 940 هزار دانش آموز دارد.

وی با بیان اینکه 497 هزار نفر دانش آموزان استان فارس در مقطع ابتدایی تحصیل می کنند، خاطرنشان کرد: نسبت های آمار جمعیتی فارس نشان می دهد که حدود 20 درصد کل جمعیت این استان دانش آموز هستند.

او خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه دانش آموزان همان آینده سازان کشور محسوب می شوند، جمعیت 20 درصدی دانش آموزی فارس نسبت به کل جمعیت بدان معناست که اگر ظرفیت های مناسبی را در آموزش و پرورش به کار گیریم، آینده را تضمین کرده ایم.

بذرافکن اضافه کرد: این گردهمایی برگرفته از همین اهمیت توجه به دانش آموزان به عنوان آینده سازان کشور و با هدف برنامه ریزی و توجه به بسته های تحولی در دوران پساکرونا برای تمام دانش آموزان کشور برگزار گردیده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دانش آموزان 20 درصد از جمعیت فارس را تشکیل می دهند

دانش آموزان 20 درصد از جمعیت فارس را تشکیل می دهند