مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 اردیبهشت 1401 ساعت 13:372022-05-11اقتصادي

ضرورت راه اندازی آزمایشگاه کنترل کیفیت محصولات میادین میوه و تره بار


رییس کمیته سلامت شورای شهر تهران گفت: ارتقا سطح سلامت شهروندان از طریق عرضه محصولات تازه، با کیفیت و با کنترل های بهداشتی تحقق می یابد؛ از اینرو ضرورت دارد هم راستا با این موارد به فراوانی محصولات با قیمت مناسب نیز توجه ویژه شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، سوده نجفی رییس کمیته سلامت شورای شهر تهران به مناسبت هفته سلامت با ایوب فصاحت مدیر عامل سازمان میادین میوه و تره بار  و معاونان و مدیران این سازمان دیدار کرد.

وی در این نشست در خصوص اقدامات کمیته سلامت گفت: در کمیته سلامت 2 کارگروه بهداشت محیط و سلامت شهروندی تعریف شده است.

در کار گروه سلامت شهری که با سازمان میادین میوه و تره بار هم ارتباط دارد در 4بعد روحی، اجتماعی، معنوی و  جسمی مورد بررسی قرار می گیرد.

عضو هیئت رییسه شورای شهر تهران ضمن تاکید بر اینکه سلامت روح و جسم وابسته به تغذیه مناسب است  افزود: در گذشته آزمایشگاهی برای کنترل کیفیت مواد غذایی فعالیت داشت که متاسفانه در حال حاضر فعال نیست؛ اما طبق صحبت هایی که با مدیر عامل مجموعه داشته ام بنا شده راه اندازی مجدد این آزمایشگاه در دستور کار قرار بگیرد.

نجفی در خصوص ضرورت راه اندازی این آزمایشگاه بیان کرد: با توجه به مشکلات محصولات تراریخته و کودهای سمی بسیاری از ناباروری ها، جهش های های ژنتیکی، ناهنجاری ها و… ری


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت راه اندازی آزمایشگاه کنترل کیفیت محصولات میادین میوه و تره بار

ضرورت راه اندازی آزمایشگاه کنترل کیفیت محصولات میادین میوه و تره بار